Prélude فيلمي با لوئيز هافمن ، شخصيت اصلي سريال Netflix Dark است که هم اکنون درگير يک داستان موسيقي و عدم امکان ابراز خود است.


مقدمه (مقدمه): به طور کلي بخش مقدماتي يک آهنگ موسيقي است. اين تعريف رسمي از اين اصطلاح است ، اما همچنين عنوان نخستين اثر کارگردان و فيلمنامه نويسان سابرينا سرابي است که با او شخصيت اصلي شخصيت Louis Hofmann of Land Mine - زير شن و ماسه را فرا مي خواند - در زير شن و ماسه ، اما مهمتر از همه اين سريال هاي مرموز و بسيار مورد استقبال Netflix Dark را امضا کرد. . اما حضور بازيگر مشهور کافي نيست براي کمک به يک فيلم خوب و بدون اميد ، چه در نتيجه نهايي تحقق آن ، چه در مضمون رنج ديده و غيرقانوني تحت فشار که در درون فيلم گودال است.


 


اين شخصيت ديويد (هافمن) است که پرايد در حال بيان داستان است ، کسي که او را در بين دانش آموزان يک مدرسه معتبر موسيقي مي بيند ، و همچنين يک ستاره در حال ظهور احتمالي پيانو ، با آرزوهاي گسترده و جاه طلبي پر جنب و جوش مي تواند به زودي وارد جويليارد شود. . اما هنر ، هنرمندان ، دشمنان و فشارها هميشه به سلامت يك سازندگي كمك نمي كنند كه از اين رو نتواند از آن محافظت و بي عيب و نقص بماند ، اما اينكه بين اشتياق و زخم هاي چاقو در پشت ، عشقهاي احتمالي و دروس خصوصي ، ديويد را به سمت خود سوق مي دهد. ديگر قادر به تحمل وزن انتظارات بر روي شانه هاي خود نيست ، و اين خطر را براي از بين بردن تمام تعهدات خود و فرصت هايي که در آينده براي او باز مي شود به خطر مي اندازد.


 


Prélude - شخصيتي که خودش را نمي شناسد و خودش را پرايد نمي شناسد ، 


اگر بنابراين ، شخصيت علمي ، شخصي ، مشتاق شخصيت پيشگويي در روايت و پيشرفت ملوديک فيلم فروپاشي کند ، اين اتفاق بيشتر به نفع بيننده اتفاق مي افتد ، که به زودي بايد ناکارآمدي نوشتار سرابي را درک کند ، براي يک کار استاتيک و غيرشخصي ، علي رغم جستجوي عذاب آور و درون نگرانه اش براي شخصيت اصلي. به نظر مي رسد فيلمنامه نويس و کارگردان پرايد به اندازه کافي شخصيت اصلي خود را نمي شناسد ، به اندازه اي که قادر به حکم اقدامات خود نيست ، اما حتي بيشتر مي تواند راهي براي عمل به پسربچه بدهد ، ايجاد شخصيت و س صحنه اي که سطح عدم تحمل را لمس مي کند. مانند اينکه همه توجه خود را نسبت به داستان ، آرزوها و خواسته هاي خود از دست بدهد.


 


عملي غيرفعال و رنج آور است ، بنابراين ، آنچه که داود جوان شروع مي کند به تدريج تجربه مي کند ، اما به صورت سينمايي قابل اصلاح نيست تا به بيننده اين فرصت را بدهد که با عذاب پسر وارد همدلي و ارتباط شود ، اما احساسات خود را به درون منتقل مي کند. ديد ناخوشايند بيننده. ذوب و ذهني که هم در شخصيت اصلي در معرض موقعيت هايي اتفاق مي افتد که در آن مي خواهيد نوعي دلسردي پيدا کنيد اما هم چنگ واقعي نداريد که او را به سمت وقايع بعدي سوق دهد ، همانطور که در کساني که مجبور هستند با تأمل با احترام به ديد ، آنها را متحمل شود. اين امر منجر به فرار مستمر از سرنوشت مي شود و اميدوار است كه شخص براي داوود داشته باشد ، به انتخاب هاي خود اهميت بيشتري نمي دهد و آنها را به كجا مي برند.


 


Prélude - مانند ملودي که هيچ کس ديگر به فيلم Prélude گوش نخواهد داد ،


اگر رکود فيلم قسمت خوبي از مدت زمان اوليه خود را ادامه دهد ، به اين سمت پيش مي رود که Prélude ديگر تنها از موسيقي کلاسيک به شيوه اي احمقانه استفاده نمي کند ، بلکه با آزمايش يک ميکس صدا شروع مي شود که در آن صداها و ملودي ها به روشي کار مي شوند. همچنين آزمايشي با اين حال ، اکنون با توجه به ارتباط اندک با اتفاقاتي که روي پرده روي مي دهد و مدت ها از دست دادن مشارکت مردم ، اين راه حل ها براي چه کساني هدف قرار گرفته است ، اين عمليات کاملاً بي فايده است.


 


نامگذاري فيلم ، بلکه همچنين به عنوان يک اصل ثابت که هرگز به تحقق کامل نمي رسد ، فيلم را به يک نيمه تبديل مي کند. بخشي از چيزي بزرگتر که نه به آن فکر مي شود و نه به روز مي شود و چنان معلق باقي مي ماند ، مانند ملودي که هيچ کس ديگر به آن گوش نمي دهد.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Patricia معرفی کتابهای روان شناسی،کسب و کار و... | عـــاشقـــانـــه | سایت کاریابی حسابداری stefan95ps Tapak دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی آهسته و پیوسته آزاده در سرزمین عجایب Michele همه چی موجوده