کريستن استوارت با عميق ترين آبشار با زير آب وارد مي شود ، فيلمي فاجعه اي که نه سرگرمي و نه تجزيه و تحليل موضوع اسير نمي شود.


اگزيستانسياليسم و ??فاجعه. دروني و انفجار. Underwater به اين شکل است: جلسه يک طبقه فوقاني که افکار و موضوعات برجسته شخصيت را به همراه فيوز غيرقابل برگشت يک فيلم فاجعه با کلاسيک ترين ويژگي ها جابجا مي کند. براي کارگرداني ويليام اووبانک است که به عنوان چهره و بدن بلوک هاي آبي چهره مدرنيسم سينمايي کريستن استوارت را از موزه اليويه آساياس تا بهترين بازيگر نقش اول دهه را براي انجمن منتقدين هاليوود انتخاب مي کند ، تا اين نقش جديد اکشن که او را مي بيند حرکت از راه اندازي مجدد فرشتگان چارلي - که در ماه مارس در ايتاليا به سر مي برد - به تجربه در زمينه هاي تاريک تر و ناشناخته جوهره (غير) انساني بپردازيد.


 


فيلم يوبانک با مخلوط کردن اسطوره شناسي دريايي با موضوع قديمي قدم گذاشتن در ايستم هاي طبيعي ، مسير نقل قول را نيز انتخاب مي کند که در اتحاد بين کلاسيک هاي فرقه The Abyss و بيگانه بيان شده است ، سنگهاي واقعي يک ژانر فيلمي است که از آن در زير آب سعي مي کند بکشد. دستان کامل ، اما اين بسته بندي بمب افکن و گيج کننده کاملاً بد مي لغزد ، به حدي که با باقي مانده باقي مانده مواد و جريانها اشتباه گرفته مي شود ، از اين رو شخصيت ها و شخصيت اصلي بايد سعي کنند خودشان را حفظ کنند.


 


زير آب - هرج و مرج زير آب اين فيلم با کريستن استوارتوندرآاتر 


اين سخنان در مورد پيامدهاي مضر حفاري در بستر دريا است که داستان زيرآب را تحت تأثير قرار مي دهد. چه کسي تصميم مي گيرد تا بيننده را به تغيير محيط و وجود زير آب پايگاه آمريکايي تبديل نکند ، يک سبک داستان را در رسانه ها اتخاذ کند که روال واقعيت را کنار مي گذارد جايي که روز و شب ، روزها و ماه ها به تدريج حس را متوقف مي کنند ، چرخش در سر خدمه و اتاق تنها براي نگهداري از آن خانه پنهان در روده اقيانوس مي گذرد. بدين ترتيب ، بدون اينکه مخاطب را براي فکر کردن وقت بگذارد ، فيلم بين امواج تهاجمي و آژيرهاي چشمک زن شروع مي شود ، بديهي است که پيشرفت کل فيلم را رقم مي زند ، که از آن لحظه حتي براي لحظه اي حتي يک لحظه هم دست نخورده و عضلاني آن متوقف نمي شود.


 


آدرنالين که با اين وجود باعث مي شود کل عمليات بلاک چين مخلوط شود ، توده اي از ف و آب نفوذ مي کنند که هم بر روايت وقايع و هم بر کيفيت بصري محصول تأثير منفي مي گذارد ، در حالي که ضمن دنبال کردن يک صحنه کثيف ايده آل و عمدا قرار گرفته است. براي جلوگيري از تماشاي تماشاگر ، اين تنها به يک راه حل آشوب آور استفاده نشده و ناموفق تبديل مي شود. عنصري که در ترکيب فيلم تأثير مي گذارد ، و تکرار هرج و مرج دوربين يوبانک است ، که فقط سعي مي کند با کاستي اشتباه ادعا کند کاستي هاي آشکار متعلق به تاريخ زير آب.


 


Underwater - نه سرگرم کننده و نه تأمل براي فيلم فاجعه ويليام ايوبانک


فيلمنامه‌اي که ، در آشتي نوعي تحقيق و بازخريد شخصيت کريستن استوارت - بيان بازتابهاي خود از طريق استفاده از صدابردار ، باعث مي شود که ما فراموش کنيم که آن را مي شنويم فقط در فاجعه نهايي از آن استفاده مي کند. اين فيلم با کار خود ادامه مي دهد ، در حال حاضر آنقدر پيشرفته و عميق است که نمي تواند چيز جالب يا مراقبتي را از اثر ويليام يوبانک خارج کند. اين عدم تناقض استدلالي آن باعث مي شود فيلم بيشتر رنج بکشد ، که بايد با ژانر آن ، به مراتب پرماجرا تر و دور از ذهن تر برخورد کند ، از انتخاب فيلم فاجعه ، يک نمايش عالي فيلم يا يک نمايش عالي فيلم ساخته است يا تحليل دقيق از اينکه چند بار مردان باعث مي شوند. من از سيستم gobal هستم.


 


او قادر به چسبيدن به هر دو طرف نيست ، بلکه در حالي که سعي در مواجهه با آن آبهاي اسرارآميز اسرارآميز دارد ، زير آب را بدون ايجاد مشارکت در حيرت مي کند ، او مراحل خود را بدون اينکه مشخص کند از کجا مي توانيد سرگرمي يا اقدامات خود پيدا کنيد ، مبهم مي کند. فيلمي که ناگزير غرق مي شود ، حتي بدون اشاره به اينکه مي خواهد بجنگد ، ترجيح مي دهد خود را از آن هيولا دريايي رها کند که حداقل بايد صلح را بازگرداند.


 


Underwater ، توليد شده توسط Chernin Entertainment و 20th Century Fox ، از تاريخ 30 ژانويه در سينماها خواهد بود که توسط Century Fox توزيع شده است.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

حاشیه شعر ها ناقص حسین (علیه السلام) آرام جانم اخبار تعطیلی مدیس موزیک | دانلود آهنگ ترکی خرید اینترنتی میلادراستاد فروش ممبر تلگرام 09917183929 معرفی کسب و کارهای اینترنتی پر سود